Kategorie
Zwroty i reklamacje
1
Wybierz
rodzaj zgłoszenia
Wybierz rodzaj zgłoszenia (zwrot lub reklamacja) i wypełnij odpowiedni formularz.
2
Wypełnij i wyślij
formularz z produktami
Wypełnij odpowiedni formularz i wyślij go do nas razem z produktami. Pamiętaj o starannym zapakowaniu produktów.
3
Skontaktujemy się
z Tobą
Gdy tylko otrzymamy Twoje zgłoszenie skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o kolejnych krokach.
Zwróć produkty
  • 1. Masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia lub do 14 dni od odebrania przesyłki.
  • 2. Zwróć produkty w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • 3. Bez podania przyczyny zwrotu
  • 4. Zwracasz produkty na swój koszt
  • 5. Do 14 dni od otrzymania produktów zwrócimy Ci pieniądze

Wskazówka:
Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możesz je zwrócić

Adres do zwrotu:
Paczka Gemini, Spedycja, ul. Azymutalna 15, 80-298 Gdańsk
dopisek: ZWROT TOWARU

Dokumenty

Jakich produktów nie możesz zwrócić?
  • 1. Produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych kupionych w aptece.
    Więcej informacji znajdziesz w linku:
    https://www.gov.pl/web/gif/zwrot-lekow-do-apteki
  • 2. Produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie)
  • 3. Produktów z widocznymi śladami użytkowania
  • 4. Produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach
Zgłoś reklamację
  • 1. Gwarancja: zgodnie ze wskazaniem producenta z karty gwarancyjnej.
  • 2. Rękojmia: 2 lata od wydania produktu kupującemu.
  • 3. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia.
  • 4. Dołącz zdjęcia związane z reklamacją. Przyśpieszy to rozpatrzenie Twojej sprawy.

Wskazówka:
Zachowaj zareklamowane przez Ciebie produkty do czasu rozpatrzenia Twojej sprawy.

Adres do reklamacji:
Paczka Gemini, Spedycja, ul. Azymutalna 15, 80-298 Gdańsk
dopisek: REKLAMACJA TOWARU

Dokumenty

Formularz reklamacji - produkty apteczne

Co podlega reklamacji?

  • 1. Wszelkie wady zamówionego produktu
  • 2. Omyłkowo wysłane produkty
  • 3. Brak produktu w zamówieniu
  • 4. Uszkodzona paczka






Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami

Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora.

pon. - pt. 8:00 - 20:00

sob. 8:00 - 16:00

Wskazówka:
przygotuj numer zamówienia, dzięki temu szybciej odpowiemy na Twoje pytanie.


Zazwyczaj odpowiadamy na wiadomości w ciągu 1 - 2 dni roboczych.

Wskazówka:
podaj numer zamówienia w tytule wiadomości, dzięki temu szybciej odpowiemy.