rodzaj zgłoszenia
formularz z produktami
z Tobą
- 1. Masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia lub do 14 dni od odebrania przesyłki.
- 2. Zwróć produkty w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- 3. Bez podania przyczyny zwrotu
- 4. Zwracasz produkty na swój koszt
- 5. Do 14 dni od otrzymania produktów zwrócimy Ci pieniądze
Wskazówka:
Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możesz je zwrócić
Adres do zwrotu:
Paczka Gemini, Spedycja, ul. Azymutalna 15, 80-298 Gdańsk
dopisek: ZWROT TOWARU
Dokumenty
- 1. Produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych kupionych w aptece.
Więcej informacji znajdziesz w linku:
https://www.gov.pl/web/gif/zwrot-lekow-do-apteki - 2. Produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie)
- 3. Produktów z widocznymi śladami użytkowania
- 4. Produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach
- 1. Gwarancja: zgodnie ze wskazaniem producenta z karty gwarancyjnej.
- 2. Rękojmia: 2 lata od wydania produktu kupującemu.
- 3. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia.
- 4. Dołącz zdjęcia związane z reklamacją. Przyśpieszy to rozpatrzenie Twojej sprawy.
Wskazówka:
Zachowaj zareklamowane przez Ciebie produkty do czasu rozpatrzenia Twojej sprawy.
Adres do reklamacji:
Paczka Gemini, Spedycja, ul. Azymutalna 15, 80-298 Gdańsk
dopisek: REKLAMACJA TOWARU
Dokumenty
Co podlega reklamacji?
- 1. Wszelkie wady zamówionego produktu
- 2. Omyłkowo wysłane produkty
- 3. Brak produktu w zamówieniu
- 4. Uszkodzona paczka
Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora.
pon. - pt. 8:00 - 20:00
sob. 8:00 - 16:00
Wskazówka:
przygotuj numer zamówienia, dzięki temu szybciej odpowiemy na Twoje pytanie.
Zazwyczaj odpowiadamy na wiadomości w ciągu 1 - 2 dni roboczych.
Wskazówka:
podaj numer zamówienia w tytule wiadomości, dzięki temu szybciej odpowiemy.