Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówienia
Czy mogę dokonać modyfikacji zamówienia - dodać lub usunąć produkt?
W celu złożenia dyspozycji anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 58 600 80 88 bądź mogą Państwo przesłać wiadomość e-mail na adres: kontakt@gemini.pl w tytule podając numer zamówienia.
Jaki jest czas realizacji złożonego zamówienia?
Czy po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?
Czy apteka wystawia faktury z odroczonym terminem płatności (proforma)?
Czy można opłacić zamówienie "za pobraniem" kartą u kuriera?
Więcej informacji na temat możliwych form płatności znajdą Państwo na stronie: aptekaagip.pl/info/platnosci.
Co zrobić, aby zmienić sposób dostawy?
W jaki sposób pakowane są produkty zakupione w Aptece?
W przypadku odbiorów osobistych również podjęliśmy kroki zmierzające w stronę ochrony środowiska. Naszym Klientom oferujemy biodegradowalne i kompostowalne siatki z granulatu kukurydzianego. Pakujemy w nie także zakupy dokonane w aptekach stacjonarnych.
Jak zapewniacie bezpieczeństwo transportu paczek w upalne dni?
- Magazyn naszej apteki jest klimatyzowany, a produkty termolabilne znajdują się w lodówkach z kontrolowaną temperaturą przechowywania i dołączane do paczek tuż przed wysyłką.
- Firmy kurierskie zabierają paczki głównie w nocy, a zamówienia, które są odbierane w dzień, podróżują podstawionymi specjalnie dla nas autami z termoizolacją i kontrolą temperatury.
- Oferujemy również dostawę za pośrednictwem Poltraf – specjalistycznej firmy dedykowanej do transportu leków i w upalne dni sugerujemy wybór tego środka transportu.
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Kto może odebrać zamówienie z odbiorem osobistym?
Szczegółowe informacje o sposobach odbioru zamówień, kosztach dostawy oraz dostępnych punktach odbioru znajdą Państwo na stronie: aptekaagip.pl/info/dostawa.
Czy złożone zamówienie można odebrać w aptece stacjonarnej w innym mieście?
Najczęściej zadawane pytania dotyczące oferty i ceny
Czy wszystkie produkty, które są na Państwa stronie internetowej są dostępne na Państwa magazynie?
Czy w aptekach stacjonarnych Gemini dostanę te same produkty w tych samych cenach?
W jaki sposób mogę uzyskać informację na temat dostępności produktu w wybranej aptece stacjonarnej oraz godzin jej otwarcie?
Czy mogę otrzymać informacji odnośnie cen w aptekach stacjonarnych?
Informacje na temat pozostałych produktów mogą Państwo uzyskać poprzez kontakt z wybraną apteką stacjonarną.
Czy w aptece internetowej mogę zamówić lek na receptę?
Czy Apteka oferuje dodatkowe rabaty lub karty stałego klienta?
Najczęściej zadawane pytania dotyczące reklamacji i zwrotów
Czy wszystkie produkty zakupione w aptece podlegają zwrotowi?
Szczegółowe informacje na temat możliwości i sposobu zwrotu zakupionych produktów znajdą Państwo na stronie: aptekaagip.pl/info/zwroty-i-reklamacje.
Jaki jest czas na zgłoszenie reklamacji?
Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu reklamacyjnego znajdą Państwo na stronie: aptekaagip.pl/info/zwroty-i-reklamacje.
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu reklamacyjnego znajdą Państwo na stronie: aptekaagip.pl/info/zwroty-i-reklamacje.
Otrzymałem uszkodzoną paczkę. Co mam zrobić?
Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu reklamacyjnego znajdą Państwo na stronie: aptekaagip.pl/info/zwroty-i-reklamacje.
Chcę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Kiedy mogę to zgłosić do Apteki?
Szczegółowe informacje na temat możliwości i sposobu zwrotu zakupionych produktów znajdą Państwo na stronie: aptekaagip.pl/info/zwroty-i-reklamacje.